- Kompleksowa oferta wykorzystuje szerokie możliwości z portfolio firmy Ericsson w zakresie OSS/BSS oraz usługi optymalizacyjne (Service Enablement) na nowym poziomie rozwoju i dostarczania nowych usług i pakietów
- Wspiera partnerską współpracę i innowację ekosystemów poprzez jednolite ramy zapewniając wspólne dla firm katalogi produktów, mechanizm ekspozycji oraz interakcję między użytkownikiem a jego partnerem
- Z opakowań jednostkowych i wstępnie zintegrowanych produktów operatorzy mogą wprowadzić nowe usługi w ciągu zaledwie paru dni, ukierunkowanych na całą bazę klientów lub ich wybrane segmenty
Ericsson uruchamia usługę Service Agility, aby pomóc operatorom i ich partnerom przyspieszyć innowacyjny projekt usług, ich montaż, dostawę i zarządzanie. Service Agility ułatwia operatorom współpracę z ekosystemem partnerów, dostawców i programistów, ułatwiając szybsze uruchomienie znacznie szerszej gamy innowacyjnych produktów i usług.
Uruchomienie usługi obejmuje szerokie portfolio firmy Ericsson w zakresie OSS/BSS i obsługi włączania (Service Enablement), co zapewnia szybką i skuteczną innowację do sprawnego tworzenia usług, jak również dostępności dla zatwierdzonych partnerów biznesowych do współpracy generującej dochód. Usługa napędza zarządzanie innymi usługami i obejmuje dostawę za pośrednictwem wspólnego katalogu firmy, jest także wstępnie zintegrowana z pełną opłatą i rozliczeniem dla firmy Ericsson w jednym rozwiązaniu. Zapewnia ona również mechanizmy ekspozycji nowych usług, jak i interakcję dla sprawnej współpracy, szybszej dostawy, krótszego czasu wprowadzenia na rynek i większej efektywności pod względem kosztów.
Usługa Service Agility używa pojedynczej, otwartej i elastycznej infrastruktury, aby zapewnić kompletne rozwiązanie, które pozwala użytkownikowi przeglądać i wybierać ofertę z katalogu korporacyjnego, który przechowuje wszystkie informacje o produkcie jako składniki i zapewnia jednolity sposób tworzenia i eksponowania zarządzania usługami, takimi jak parametry ładowania i polityki, a także inne aspekty świadczenia usług. Wstępnie zintegrowane oprogramowanie, otwarte API oraz składniki katalogowania wielokrotnego użytku stymulują szybką, ekonomiczną integrację i rozwój produktów.
Per Borgklint, wiceprezes i szef pionu obsługi rozwiązań firmy Ericsson, mówi: "Przez fuzję dwóch dojrzałych i wiodących na rynku obszarów produktowych - naszą szeroko stosowaną platformę włączania usługi w czasie rzeczywistym i nasze napędzane katalogowaniem funkcje zarządzania OSS/BSS - do jednego rozwiązania Service Agility, nasi klienci mogą osiągnąć szybkość i elastyczność niezbędną do zdobycia przewagi na rynku, a tym samym zwiększyć rentowność i możliwości zaspokojenia popytu konsumentów. Nasze kompleksowe rozwiązanie zawiera wszystkie komponenty systemowe niezbędne do poprawy satysfakcji i ostatecznie relacji z każdej strony uczestniczącej, od partnerów do konsumentów, szybko i sprawnie za pomocą cyfrowych kanałów samoobsługowych dla każdej oferty, bez względu na to jak jest ona pozyskiwana lub dostarczona".
Firma Ericsson zatrudnia również ponad 16 000 konsultantów i integratorów systemów, którzy mogą zaoferować klientom usługi Service Agility porady krok po kroku tak, aby jak najlepiej zintegrować produkty firmy Ericsson (OSS/BSS oraz Service Enablement). Ci specjaliści są wysoce doświadczeni, ponieważ dostarczają ponad 1500 projektów rocznie dla klientów na całym świecie.
W trakcie Mobile World Congress 2014 w Barcelonie (Hiszpania), firma Ericsson będzie pokazywała wiodące na całym świecie technologie oraz możliwości i innowacyjność usługi. Wierzymy, że każdy, kto korzysta z połączeń będzie mógł się połączyć, oraz że będziemy wskazywać drogę rozwiązaniami, które napędzają rozwój mobilności, dostępu szerokopasmowego i chmury sieciowej, tworząc podstawę dla ekosystemów i transformacji w różnych branżach. Jesteśmy twoim przewodnikiem w społeczeństwie sieciowym.
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.
Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.
Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland
www.youtube.com/ericssonpolska
www.facebook.com/ericssonpolska
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/start-usluga-service-agility-przyspiesza-innowacje-wspolprace-i-ossbss-w-czasie-rzeczywistym